Autor Subiect: BV-04-DGI  (Citit de 8192 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Alex

  • Vizitator
Re: BV-04-DGI
« Răspuns #15 : Ianuarie 07, 2016, 03:04:56 p.m. »
Advertisement
Cu oricare dintre ele va merge la fel masina, probabil ca 5w40 ar fi cel mai ok daca a venit cu 10w40 in ea, sa nu treci nici in extrema cealalta ca daca ai un pic de uzura nu mai face presiune suficienta. Dupa 2004 a aparut si 229.5 deci cam asta e idealul tau, un 229.5 5w40 de provenienta controlata, firma nu conteaza, doar sa nu fie contrafacut :)

Nu este necesar low-saps/229.51 sau formulat pt DPF. Risipa de bani si ofera si protectie inferioara.

Eu inca bag 0w40 la >225K Km dar asta a avut mereu asa ca a fost mai simplu sa ma hotarasc:)
 

Offline freeman

  • Junior
  • ***
  • Mesaje postate: 231
  • Thanked: 9 times
  • Reputation: 6
  • just registered
    • Poke This Member
Re: BV-04-DGI
« Răspuns #16 : Ianuarie 07, 2016, 03:17:48 p.m. »
Multumesc... M-am hotarat.
Castrol Edge Titanium Turbo Diesel, 5W40
 

Offline mottofreee

  • Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 655
  • Thanked: 24 times
  • Reputation: 2
  • Gen: Bărbat
  • Cluj Napoca ,Smarturi 42 ,Star
    • Poke This Member
Re: BV-04-DGI
« Răspuns #17 : Ianuarie 07, 2016, 08:27:35 p.m. »
Presiunea din intercooler este in functie de regimul motorului ;sunt momente cand presiunea relativa din intercooler devine negativa in mod cert ,probabil ca si presiunea absoluta devine pt scurte momente negativa .Un exemplu elocvent este la schimbarea vitezelor pe la 90km/h - presiunea aerului de racire devine mai mare decat presiunea din intercooler. Sau vara ,masina sta pe loc ,ventilatorul de pe intercooler functioneaza si creaza un curent de aer ascendent . La relanti ,presiunea turbo e cea atmosferica .
Am masurat dinamic presiunea turbo - in relanti sau la o sarcina mica a motorului aceasta e egala cu cea atmosferica ;din pacate presiunea ce se formeaza in fata intercoolerului nu am masurat-o dar trebuie sa pozitiva in marea majoritatea a timpului .
 Consumul iarna e diferit de cel de vara ,mai ales pe parcursuri scurte . Orice motor consuma mai mult cat e rece ,motoarele cu racire pe aer nu pot echilibra regimul termic iarna si ... consuma .
la motoarele de Smart ,racirea se face cu lichid iar termoregulatorul este termostatul ;acesta a fost proiectat sa functioneze in pozitie verticala dar practic functioneaza in pozitie orizontala .Si nu prea e fiabil de aceea .
Legat de consum ,am cateva intrebari:
-In cati kilometri (pe drept , -1C temperatura ambianta) apare prima bulina la temperatura de apa?
-         -II-                               -II-                                   apare a doua bulina la temperatura de apa?
-         -II-                               -II-                                   apare a treia bulina la temperatura de apa?
 

Offline eugen.bogdan.91

  • Nou-venit
  • *
  • Mesaje postate: 25
  • Thanked: 2 times
  • Reputation: 0
  • Gen: Bărbat
    • Poke This Member
Re: BV-04-DGI
« Răspuns #18 : Ianuarie 07, 2016, 08:53:42 p.m. »
You are not allowed to view links. Register or Login
Legat de consum ,am cateva intrebari:
-In cati kilometri (pe drept , -1C temperatura ambianta) apare prima bulina la temperatura de apa?
-         -II-                               -II-                                   apare a doua bulina la temperatura de apa?
-         -II-                               -II-                                   apare a treia bulina la temperatura de apa?

Eu am un Smart 600cc (otto) si azi la o temperatura ambientala de apx. 0 grade: - prima bulina a aparut dupa apx. 4 km
                                                                                                                               - a 2-a bulina dupa apx. 20 km (30-40 de minute)
                                                                                                                               - a 3-a bulina nu s-a aprins nici dupa 50 de km de mers inafara localitatii ba mai mult foarte rar aparea si a  2-a                                                                                                                                         .                                                                                                                                bulina si dupa ce aparea aproape imediat si disparea..
                                                                                                                                => ca probabil am ceva probleme cu termostatul sau cu incalzirea ... o sa revin dupa ce remediez defectiunea .

Spritmonitor.de" border="0
 

Offline freeman

  • Junior
  • ***
  • Mesaje postate: 231
  • Thanked: 9 times
  • Reputation: 6
  • just registered
    • Poke This Member
Re: BV-04-DGI
« Răspuns #19 : Ianuarie 07, 2016, 10:37:08 p.m. »
Eu o sa va spun maine caci ies spre service.
Acum in Brasov ninge in draci... si vedem maine temperatura exterioara si indicatiile martorului de temperatura.
 

Offline mottofreee

  • Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 655
  • Thanked: 24 times
  • Reputation: 2
  • Gen: Bărbat
  • Cluj Napoca ,Smarturi 42 ,Star
    • Poke This Member
Re: BV-04-DGI
« Răspuns #20 : Ianuarie 08, 2016, 11:01:29 a.m. »
eugen.bogdan. 91 termostatul defect . Am auzit ca termostatele Gates sunt rele ; masina vine in echiparea de fabrica cu termostat Wahler .
Vrei sa prepari un termostat sau sa-l schimbi cu unul de-a gata ?
Cand ninge ,temperatura creste dar Smart-ul are un comporament ciudat pe zapada (relativ instabil) . Oricum ,e mai stabil decat o motocicleta .
 

Offline eugen.bogdan.91

  • Nou-venit
  • *
  • Mesaje postate: 25
  • Thanked: 2 times
  • Reputation: 0
  • Gen: Bărbat
    • Poke This Member
Re: BV-04-DGI
« Răspuns #21 : Ianuarie 08, 2016, 01:14:11 p.m. »
@mottofreee, mi-am cumparat un termostat Wahler (120 ron)+ 3L Antigel Albastru HEPU si 2L Apa Distilata sper ca luni sa fie puse pe masina :P
Spritmonitor.de" border="0
 

Offline mottofreee

  • Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 655
  • Thanked: 24 times
  • Reputation: 2
  • Gen: Bărbat
  • Cluj Napoca ,Smarturi 42 ,Star
    • Poke This Member
Re: BV-04-DGI
« Răspuns #22 : Ianuarie 09, 2016, 12:00:23 a.m. »
Pt aluminiu ,G12 pare mai potrivit .
 

Offline freeman

  • Junior
  • ***
  • Mesaje postate: 231
  • Thanked: 9 times
  • Reputation: 6
  • just registered
    • Poke This Member
Re: BV-04-DGI
« Răspuns #23 : Ianuarie 09, 2016, 02:46:46 p.m. »
1. Azi am schimbat filtrul de aer... cel vechi era negru.

You are not allowed to view links. Register or Login

2. Imi spune si mie cineva de ce este furtunelul ala in dreptul jojei... asa zglobiu si neatasat la nimic?

You are not allowed to view links. Register or Login

3. Nu este cumva prea mare vibratia motorului?

You are not allowed to view links. Register or Login

P.S. Mai sunt si nervos caci mi-a lovit a 4-a oara masina in fata casei. Lovitura mica dar deajuns sa ciupeasca vopseaua si sa deformeze tabla la 10 cm lateral de stopuri.
Cred ca trebuie sa pun urgent camera ca nu se mai poate cu... natia asta.
 

Offline mottofreee

  • Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 655
  • Thanked: 24 times
  • Reputation: 2
  • Gen: Bărbat
  • Cluj Napoca ,Smarturi 42 ,Star
    • Poke This Member
Re: BV-04-DGI
« Răspuns #24 : Ianuarie 09, 2016, 08:39:28 p.m. »
2.aerisirea de la rezervor .
 

Offline regele_mar

  • Incepator
  • **
  • Mesaje postate: 80
  • Reputation: -3
  • Gen: Bărbat
  • just registered
    • Poke This Member
Re: BV-04-DGI
« Răspuns #25 : Ianuarie 10, 2016, 09:56:35 a.m. »
Va rog sa puneti aici numarul de turatii la care schimba masina voastra pe automat si anul de fabricatie.Cele care au modul ZEE schimba nai neturat fata de cele care au SAM.Eu la masina mea am SAM si este fabricata in 2004,am asa:

2-1800 RPM
3-2400 RPM
4-2300 RPM
5-2200 RPM
 

Offline freeman

  • Junior
  • ***
  • Mesaje postate: 231
  • Thanked: 9 times
  • Reputation: 6
  • just registered
    • Poke This Member
Re: BV-04-DGI
« Răspuns #26 : Ianuarie 10, 2016, 12:02:46 p.m. »
Eu le-am mentionat mai sus dar repet...
Smart ForTwo, Diesel, 2005, 171.400 km
1->2... 2400
2->3... 2600
3->4... 2800
4->5->6... 2800 (chiar si 3000).
 

Offline eugen.bogdan.91

  • Nou-venit
  • *
  • Mesaje postate: 25
  • Thanked: 2 times
  • Reputation: 0
  • Gen: Bărbat
    • Poke This Member
Re: BV-04-DGI
« Răspuns #27 : Ianuarie 10, 2016, 01:23:16 p.m. »
Eu cred ca este putin cam relativa treaba cu schimbatul vitezelor la o anumita turatie, conteaza foarte mult si modul cum calci pedala de acceleratie si daca masina este in urcare sau coborare ...spre exemplu la mine ForTwo 99 600cc nu prea schimba in viteza a 6-a singur indiferent de cum calc pedala de acceleratie chear si la viteze de 100km/h (unde consider ca ar trebuii sa schimbe singura in treapta superioara...)
Spritmonitor.de" border="0
 

Offline mottofreee

  • Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 655
  • Thanked: 24 times
  • Reputation: 2
  • Gen: Bărbat
  • Cluj Napoca ,Smarturi 42 ,Star
    • Poke This Member
Re: BV-04-DGI
« Răspuns #28 : Ianuarie 12, 2016, 06:28:35 p.m. »
CD1  ,2000
1->2->3->4->5->6 2200rpm pe loc drept si in deplasare rectilinie
in curba la turatia atinsa cand se indreapta volanul
in rampa la 2800 rpm .In  viraj la urcare ,Dumnezau stie dar alte masini raman in urma (Logan ,Matiz,..., si Octavia dar alea erau conduse de oameni cu parul alb ) .

 

Offline freeman

  • Junior
  • ***
  • Mesaje postate: 231
  • Thanked: 9 times
  • Reputation: 6
  • just registered
    • Poke This Member
Re: BV-04-DGI
« Răspuns #29 : Ianuarie 12, 2016, 07:26:49 p.m. »
Sa inteleg ca daca arareori se aprinde bulina 3... 80 grade... la mine doar in panta cand turez la 3000... am probleme cu motorul?
 

 

Social media

Facebook grup Pagina de like