Autor Subiect: BV-04-DGI  (Citit de 8200 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline freeman

  • Junior
  • ***
  • Mesaje postate: 231
  • Thanked: 9 times
  • Reputation: 6
  • just registered
    • Poke This Member
Re: BV-04-DGI
« Răspuns #180 : Septembrie 28, 2016, 06:10:48 a.m. »
Advertisement
Nu semnalizeaza nimic. Vad azi pe rampa.
 

Offline mottofreee

  • Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 656
  • Thanked: 24 times
  • Reputation: 2
  • Gen: Bărbat
  • Cluj Napoca ,Smarturi 42 ,Star
    • Poke This Member
Re: BV-04-DGI
« Răspuns #181 : Septembrie 28, 2016, 06:39:35 p.m. »
Cand o roata se invarte mai repede decat cealalta ,intra ESP-ul  .
Posibil sa ajungi la diagnozer daca nu se vede nimic ,poat fi si senzori de ABS  - inele ruginite/fisurate ,senzor murdar cu pilitura .
Tamponul de pe motor e in table ,de pe cutia de viteze e vizibil dar tot hatit e proba .
 

Offline freeman

  • Junior
  • ***
  • Mesaje postate: 231
  • Thanked: 9 times
  • Reputation: 6
  • just registered
    • Poke This Member
Re: BV-04-DGI
« Răspuns #182 : Septembrie 28, 2016, 07:29:28 p.m. »
Momentan gasit bieleta antiruliu dreapta varza.
 

Offline freeman

  • Junior
  • ***
  • Mesaje postate: 231
  • Thanked: 9 times
  • Reputation: 6
  • just registered
    • Poke This Member
Re: BV-04-DGI
« Răspuns #183 : Octombrie 28, 2016, 09:06:14 p.m. »
Alta belea. Azi merg sa imi curete EGR-ul ca incepuse un pic de fum plus pierdere din putere... si ghici.
Plus... turbina varza. Logic ca acum EGR-ul curatat abia trage ca deh, turbina... si sa nu mai zic de fum. Nu mai pot.
Schimb ceva si moare altceva.
 

Offline mottofreee

  • Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 656
  • Thanked: 24 times
  • Reputation: 2
  • Gen: Bărbat
  • Cluj Napoca ,Smarturi 42 ,Star
    • Poke This Member
Re: BV-04-DGI
« Răspuns #184 : Octombrie 28, 2016, 09:49:46 p.m. »
Cu masina asta ai avut noroc .
Masinile sunt ca femeile : o data ciocnita ,asa ramane .
In loc la asta cumpara un Golf ca tot cetateanul ... un cetatean pe care-l cunosc a facut distributia pe un WV Golf si a fost decat 1900 lei ; o turbina de Smart e 800 lei - se inlocuieste numai miezul ,CHRA .
Daca cumperi Chinatown e 100+ de parai You are not allowed to view links. Register or Login
La turbo se lucreaza decat cu grija ,nu stie calculatorul de ea dar trebuie sa faci semn la tot .
Scule ai nevoie de ceva chei ,ciocan de cauciuc si speciale: cleste pt sigurante seeger de alezaj ,vreo 15 lei te costa clestele .
Poate fi spart radiatorul intercooler (boala de smart) si tot asa face ; constatarea ca e turbo dus cum s-a facut?
« Ultima Modificare: Octombrie 28, 2016, 09:57:21 p.m. de mottofreee »
 

Offline freeman

  • Junior
  • ***
  • Mesaje postate: 231
  • Thanked: 9 times
  • Reputation: 6
  • just registered
    • Poke This Member
Re: BV-04-DGI
« Răspuns #185 : Octombrie 29, 2016, 09:13:33 a.m. »
Pai cand am dat jos tubul intre filtru si turbina... am bagat degetelul usor si avea joc nasol axul turbinei.
Daca este 200 euroi una SH... cat o costa una noua? Sap...
Ce sa mai sap... am sunat la amicul la Unix... pffff.
« Ultima Modificare: Octombrie 29, 2016, 09:26:16 a.m. de freeman »
 

Offline mottofreee

  • Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 656
  • Thanked: 24 times
  • Reputation: 2
  • Gen: Bărbat
  • Cluj Napoca ,Smarturi 42 ,Star
    • Poke This Member
Re: BV-04-DGI
« Răspuns #186 : Octombrie 29, 2016, 12:23:00 p.m. »
Numai miezul (ala cu palete) se uzeaza .
Oricum nu se poate repara ,in primul rand pt ca trebuie echilibrat dinamic altfel intra in vibratie si tine intre 2 saptamani si 2 ani . in Romania nu stiu atelier care sa ofere servicii de echilibrari decat cei care reconditioneaza .
Cei care reconditioneaza cumpara piesele tot de la chinez ,modelul 450 nu se mai fabrica de multisor .
La magazinele de piese auto se gasesc dar la preturi bune (pt ei evident)dar numai complecte , cu tot cu galerie de evacuare .
 

Offline freeman

  • Junior
  • ***
  • Mesaje postate: 231
  • Thanked: 9 times
  • Reputation: 6
  • just registered
    • Poke This Member
Re: BV-04-DGI
« Răspuns #187 : Noiembrie 08, 2016, 09:32:32 p.m. »
Ma lasa nervii. Dus masina la curatat EGR si dat de turbina cu joc axial mare. Dat jos turbina si schimbat CHRA la atelier specializat. Pus inapoi turbina (logic cu set de garnituri nou, ulei nou, filtre noi) in atelier ieri... ce-i drept doua coliere nu prea mai strangeau bine... si plecat acasa. Nu mergea rau dar am simtit ca nu era ceva in regula caci schimba numai peste 3000.
Mers dimineata la munca si cand am plecat la pranz abia se misca cu pedala la max. Fum negru iarasi in draci. Noroc ca aveam service-ul la 2 minute de mine caci acolo a ramas si masina.
 

Offline freeman

  • Junior
  • ***
  • Mesaje postate: 231
  • Thanked: 9 times
  • Reputation: 6
  • just registered
    • Poke This Member
Re: BV-04-DGI
« Răspuns #188 : Noiembrie 09, 2016, 09:35:02 p.m. »
Rezolvat... cei care au facut turbina nu au strans bine un furtun pe ea si a sarit. Ce-i drept toba s-a umplut de funingine si inca mai scoate. Putere are dar turbina nu se aude ca cea originala cand lucreaza. Dar s-a intamplat ceva. Spuneam ca in ultimul timp cand porneam cateva secunde facea ca un tractor (cum a zis cineva pe un topic). Gata porneste impecabil.
 

Offline freeman

  • Junior
  • ***
  • Mesaje postate: 231
  • Thanked: 9 times
  • Reputation: 6
  • just registered
    • Poke This Member
Re: BV-04-DGI
« Răspuns #189 : Noiembrie 14, 2016, 08:42:52 p.m. »
Intrebare intrebatoare... Poate un mecanic sa iti curete EGR-ul si sa il strice?
 

Offline mottofreee

  • Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 656
  • Thanked: 24 times
  • Reputation: 2
  • Gen: Bărbat
  • Cluj Napoca ,Smarturi 42 ,Star
    • Poke This Member
Re: BV-04-DGI
« Răspuns #190 : Noiembrie 14, 2016, 09:08:33 p.m. »
Curata apasat cu scule de otel ,cum ar fi o surubelnita si pe viitor supapa agata.
Dar motorul? Un pic de nisip in ulei...
 

Offline freeman

  • Junior
  • ***
  • Mesaje postate: 231
  • Thanked: 9 times
  • Reputation: 6
  • just registered
    • Poke This Member
Re: BV-04-DGI
« Răspuns #191 : Noiembrie 14, 2016, 10:00:53 p.m. »
Clar. Masina mergea cat de cat (un pic de fum si din cand in cand putere mai mica) cand am mers la curatat EGR. Atunci a vazut si jocul turbinei. Curatat in fata mea si cu surubelnita. Imediat dupa montat, fum in draci si putere deloc. A zis ca si-a dat drumul EGR-ul si d'aia face asa plus turbina. Schimbat turbina si iarasi face la fel. Abia porneste in treapta I-a. A incercat sa dea vina pe cei ce mi-au facut turbina. Mi-a facut masina varza. Mi-a schimbat alternatorul si imediat cureaua a inceput sa se faca fasii pana ieri cand deja s-a rupt si am mers fara ea.
 

Offline freeman

  • Junior
  • ***
  • Mesaje postate: 231
  • Thanked: 9 times
  • Reputation: 6
  • just registered
    • Poke This Member
Re: BV-04-DGI
« Răspuns #192 : Noiembrie 15, 2016, 06:57:51 p.m. »
O idee de cum sa scap de un dop de gheata din radiator? Nu am garaj incalzit... ci sub cerul liber.
 

Offline mottofreee

  • Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 656
  • Thanked: 24 times
  • Reputation: 2
  • Gen: Bărbat
  • Cluj Napoca ,Smarturi 42 ,Star
    • Poke This Member
Re: BV-04-DGI
« Răspuns #193 : Noiembrie 15, 2016, 07:33:05 p.m. »
Te taresti cu ea pana la un garaj incalzit/hala .
Iarna cam greu sa mearga apa prin radiator .Dai drumul la incalzire pe maxim(cu vent) de la inceput si nu apuca sa se incalzeasca la 3 buline nici in 5km daca nu-l fortezi .Si apoi nu esti la raliu sa ttrebuiasca sa scoti un timp ,cand vezi ca se incalzeste tragi pe dreapta si opresti motorul .
E bine sa folosesti antigel tot timpul anului ,antigelul protejeaza pompa ,motorul si pe unde mai trece el .
 

Offline freeman

  • Junior
  • ***
  • Mesaje postate: 231
  • Thanked: 9 times
  • Reputation: 6
  • just registered
    • Poke This Member
Re: BV-04-DGI
« Răspuns #194 : Noiembrie 15, 2016, 07:51:00 p.m. »
Am avut antigel asta iarna dar in vara am facut reparatia aia capitala in fata si s-a mai scurs din radiator. Am completat cu apa distilata atunci si iata ca am uitat si prins de frig instantaneu in Bv.
Apropo... nu te-am uitat cu turbina defecta. Am cerut-o inapoi.
 

 

Social media

Facebook grup Pagina de like