Autor Subiect: Nu se tureaza peste 3000 rotatii  (Citit de 823 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline commandorsteel

  • test_mod
  • Profesionist
  • *
  • Mesaje postate: 2103
  • Thanked: 2 times
  • Reputation: 2354
  • Gen: Bărbat
  • Bucuresti, unde se da ora exacta
    • Poke This Member
Re: Nu se tureaza peste 3000 rotatii
« Răspuns #15 : Septembrie 03, 2016, 07:15:34 a.m. »
Advertisement
ce face mai exact panoul acela?
 

Offline mottofreee

  • Profesionist
  • *****
  • Mesaje postate: 718
  • Thanked: 33 times
  • Reputation: 2
  • Gen: Bărbat
  • Cluj Napoca ,Smarturi 42 ,Star
    • Poke This Member
Re: Nu se tureaza peste 3000 rotatii
« Răspuns #16 : Septembrie 03, 2016, 08:49:01 a.m. »
Relee & sigurante You are not allowed to view links. Register or Login
Posibil sa fie dus un circuit/releu ,probabil releul/circuitul pt ventilatorul de intercooler . Star-ul vedea problema in test .
 

Offline commandorsteel

  • test_mod
  • Profesionist
  • *
  • Mesaje postate: 2103
  • Thanked: 2 times
  • Reputation: 2354
  • Gen: Bărbat
  • Bucuresti, unde se da ora exacta
    • Poke This Member
Re: Nu se tureaza peste 3000 rotatii
« Răspuns #17 : Septembrie 04, 2016, 08:24:44 a.m. »
multumesc
 

Offline mottofreee

  • Profesionist
  • *****
  • Mesaje postate: 718
  • Thanked: 33 times
  • Reputation: 2
  • Gen: Bărbat
  • Cluj Napoca ,Smarturi 42 ,Star
    • Poke This Member
Re: Nu se tureaza peste 3000 rotatii
« Răspuns #18 : Septembrie 04, 2016, 01:05:21 p.m. »
Un releu inchide un circuit care este strabatut de curentii importanti si separa galvanic curentul de comanda care este mult mai mic .
Siguranta protejeaza circuitul la supracurenti ,pt a nu lua foc .
De ce pe circuitul ventilatorului de intercooler?
Turbina comprimand aerul ,il incalzeste ,la 3000+ intervine racirea fortata . Dca nu poate porni ventilatorul calculatorul de injectie limiteaza turatia - de fapt el masoara temperatura aerului de admisie si daca aceasta creste ia decizia sa mentina turatia .
In cazul de fata calculatorul 'vede' tot felul de goaze la pornire si nu stie ce sa faca - da o comanda eroanata ESP-ului(T/T+) care nu o accepta dar EDG-ul ignora semnalele venite de la pedala de acceleratie .
freeman ,nu te scoate din viteza in acele secunde ,la pornire ?
Neturand peste 3000 poate fi de asemenea si din neetanseitatea circuitului de alimentare cu aer , furtune/furtunase /radiator intercooler spart . Inlocuieste furtunasul de la turbo la actuatorul wastegate , inlocuieste furtunasul de la MAP , da drumul la ulei din intercooler .
Verifica radiatorul intercooler daca nu spart prin introducerea in ajutajul de aer a unei camere web.
Curatarea supapei EGR e de dorit .
 

Offline commandorsteel

  • test_mod
  • Profesionist
  • *
  • Mesaje postate: 2103
  • Thanked: 2 times
  • Reputation: 2354
  • Gen: Bărbat
  • Bucuresti, unde se da ora exacta
    • Poke This Member
Re: Nu se tureaza peste 3000 rotatii
« Răspuns #19 : Septembrie 04, 2016, 03:07:05 p.m. »
multumesc ptr lamuriri. super
 

Offline freeman

  • Junior
  • ***
  • Mesaje postate: 232
  • Thanked: 11 times
  • Reputation: 7
  • just registered
    • Poke This Member
Re: Nu se tureaza peste 3000 rotatii
« Răspuns #20 : Septembrie 04, 2016, 06:26:19 p.m. »
Nu ma scoate din viteza. Am verificat batweria cu testerul si seara o las la 12,8... dimineata am 12.
Caut si eu un tutorial de demontare si curatare EGR... poze sau filme. Deja dupa ce am taiata turatia a inceput si fumul sa iasa.
Cat trebuie sa aiba cursa tija actuatorului la pornirea contactului?
 

Offline mottofreee

  • Profesionist
  • *****
  • Mesaje postate: 718
  • Thanked: 33 times
  • Reputation: 2
  • Gen: Bărbat
  • Cluj Napoca ,Smarturi 42 ,Star
    • Poke This Member
Re: Nu se tureaza peste 3000 rotatii
« Răspuns #21 : Septembrie 04, 2016, 10:13:42 p.m. »
Fa testul acela din Star pt baterie (citit de mine de pe star - You are not allowed to view links. Register or Login ) .
Fara poze i-ti spun eu cum se curata dar oricare cale apuci tot dat jos trebuie . Este o cale simpla (ceva cu trei suruburi) dar necesita o scula speciala si operatia sa fie facuta periodic , nu merge la blocat .
Verifica daca radiatorul de intercooler nu s-a taiat/spart ;e boala de fabricatie sa se taie ,pe fata opusa ventilatorului . Se poate verifica cu o camera web introdusa de sub masina in priza de aer al radiatorului
Cam asa arata radiatorul taiat : You are not allowed to view links. Register or Login (post #1032 / WudzRydr ) ;pe partea din spate a radiatorului (fata opusa celei cu ventilator) cauti in partea de jos urme de ulei cu camera ca altfel trebuie sa demontezi de te saturi. Dinspre ventilator poti sa te tot uiti la el ,in prima faza nu se vede nimic .
Daca insisti mizeria se depune in galeria de admisie si pe talerul supapelor care vor tacanii pt ca dau in capul' la piston - atunci ai o problema cum am scris cu apostrof . Ultima data am dat jos chiluloasa pt depunerile alea ...
Deci nici in ultima faza nu se vede ,se aude! Si cand se aude e bai.
Bateriile slabesc primavara si toamna , ele stiu aproape la fel de bine cand se schimba anotimpul ca un ulceros .
 

Offline commandorsteel

  • test_mod
  • Profesionist
  • *
  • Mesaje postate: 2103
  • Thanked: 2 times
  • Reputation: 2354
  • Gen: Bărbat
  • Bucuresti, unde se da ora exacta
    • Poke This Member
Re: Nu se tureaza peste 3000 rotatii
« Răspuns #22 : Octombrie 03, 2016, 02:21:04 p.m. »
Revin cu rezolvarea problemei mele:
- am avut un furtun rupt/spart, care venea din/de la turbina.
- s-a rezolvat prin schimbarea acestui furtunel (de circa 15 cm lungime)
cost = 100 lei (in care a intrat dezmembrarea fundului masinii si schimbarea furtunelului)
Sper sa va ajute si pe voi rezolvarea problemei mele
 
The following users thanked this post: oacky

 

Social media

Facebook grup Pagina de like