Autor Subiect: interpretare coduri eroare  (Citit de 389 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline dany_ionutz

  • Nou-venit
  • *
  • Mesaje postate: 21
  • Reputation: 0
  • just registered
    • Poke This Member
interpretare coduri eroare
« : Septembrie 19, 2016, 08:52:08 p.m. »
Advertisement
Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o interpretare a codurilor de pe un smart fiesel din 2002?
P2402 Transmission blockage malfunction
             Intermitent
P 1403 exhaus gas recirculation positioner;valve jams in opene position
              Intermitent
P 1704 Clutch does not separate
              Intermitent
P1704 Actual position of rotation angle sensor;signal error withim the value range
            Intermitent
P 1481 Glow plug;interruption
              Intdrmitent
P 1703  Ambreiaj motor
               Intermitent
P2403  Gear cannot be engaged when clutch is closed;signal fault
              Intermitent
 

Offline timady

  • Incepator
  • **
  • Mesaje postate: 68
  • Reputation: 1
  • just registered
    • Poke This Member
Re: interpretare coduri eroare
« Răspuns #1 : Septembrie 20, 2016, 10:55:30 a.m. »
salut, P 1403 exhaus gas recirculation positioner;valve jams in opene position
              Intermitent

Asta am avut-o si eu. Este EGR-ul blocat. Este electronic nu cu pompa de vacum ca si la altele. Trebuie sa dai jos partea electronica si corpul egr-ului.El are o piesa care inchide si deschide aerul si a ramas blocata pe deschis de la chestii care se depun in el. Are 3 suruburi nu foarte accesibile :), dar se poate da jos cu un pic de rabadare. Il dai jos si il cureti . Eu am folosit spray de placute. Dupa ce functioneaza fanta aceea pui la loc,stergi eroarea si o sa mearga.

Spor.
 

Offline dany_ionutz

  • Nou-venit
  • *
  • Mesaje postate: 21
  • Reputation: 0
  • just registered
    • Poke This Member
Re: interpretare coduri eroare
« Răspuns #2 : Septembrie 20, 2016, 06:35:21 p.m. »
partea cu egr am rezolvat-o astazi exact cum ai spus si merge acum.parca trage si mai bine si nu-mi mai scoate fum
am rezolvat si P1481.Era de la bujii.eu aveam una arsa si am inlocuit dar nu am mai sters eroarea.
Acum raman celelalte de rezolvat
 

Offline mottofreee

  • Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 655
  • Thanked: 24 times
  • Reputation: 2
  • Gen: Bărbat
  • Cluj Napoca ,Smarturi 42 ,Star
    • Poke This Member
Re: interpretare coduri eroare
« Răspuns #3 : Septembrie 20, 2016, 10:38:09 p.m. »
Greseaza actuatorul de ambreiaj .
Regleaza grosier actuatorul .
Verifica si fire rupte/slabite in mufa actuatorului; un pic de spray de contact poate face minuni .Acelasi lucru si la mufa de la EDG .
 

Offline dany_ionutz

  • Nou-venit
  • *
  • Mesaje postate: 21
  • Reputation: 0
  • just registered
    • Poke This Member
Re: interpretare coduri eroare
« Răspuns #4 : Septembrie 21, 2016, 06:32:54 p.m. »
unde se afla-  grosier actuatorul
unde este situata mufa edg
 

Offline mottofreee

  • Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 655
  • Thanked: 24 times
  • Reputation: 2
  • Gen: Bărbat
  • Cluj Napoca ,Smarturi 42 ,Star
    • Poke This Member
Re: interpretare coduri eroare
« Răspuns #5 : Septembrie 21, 2016, 07:23:37 p.m. »
Actuatorul de ambreiaj e sub cutia de viteze si are o tija care iese din el printr-un burduf de cauciuc . In functionarea normala misca cand pui contactul . You are not allowed to view links. Register or Login
EDG e calculatorul de injectie si cutie de viteze . Este amplasat pe carcasa filtrului de aer  si are doua mufe dreptughiulare  cu blocaj . Inainte de a le desface ia contactul si noteaza pe ceva codul casetofonului (daca are) .
Dupa 30sec de la luarea contactului desfa bateria (borna minus ,de pe baterie) ; apoi poti sa desfaci mufele de pe EDG . Inainte de a le desface ,curata zona de praf si alte mizerii .
Despre blocaj .
Mufele (sunt 2) se pot desface amandoua ,practic numai cea de jos e interesanta ,e cea care merge la motor@cutie .
Mufa e de forma dreptunghiulara ,intr-o parte iese un manunchi de fire imbracat in copex iar in cealalta parte are o urechiusa  . Urechiusa e capatul blocatorului mufei ; pt deblocare se introduce o surubelnita potrivita si se trage usor de ea in sensul opus copexului pana iese in afara ~10mm . Trebuie actionat cu calm ,rabdare si usor deoarece daca se rupe ceva pe acolo plangi .
Cu lacrimi iar pe acest forum plansul cu lacrimi e interzis .
« Ultima Modificare: Septembrie 21, 2016, 07:32:52 p.m. de mottofreee »
 

Offline RaDu68

  • Nou-venit
  • *
  • Mesaje postate: 3
  • Reputation: 0
  • just registered
    • Poke This Member
Re: interpretare coduri eroare
« Răspuns #6 : Octombrie 26, 2016, 07:07:55 p.m. »
Salutare tuturor. Aici am gasit ceea ce ma "doare" si pe mine : actuatorul !! Am (nu eu direct, ci sotia) un diesel de 800 cmc din 2005. Tremura, trepideaza la plecarea de pe loc si la franare, mai tare cand e rece, si ceva mai domol, dar totusi anormal cand e cald motorul. Astazi am ridicat-o, am ferit burduful, am uns cu spray cu LI, dar ce nu mi se pare normal tija are un joc mare, cand zic mare este ceva de genul de aproape lasa impresia ca poti sa o scoti cu mana din locasul ei. A doua chestie, cand pun contactul, chiar am si pornit motorul ...nu misca in nici un sens, am facut chiar si manevre N-R-A si nimic.
E normal sa miste tija ?
Daca-l demontez am vreo sansa sa-l fac sa functioneze sau ma duc direct la "planul B" adica unul nou.
Mentionez ca in bord nu am nici o eroare
Multumesc tuturor, de la cel nou pana la administratori

PS : cred ca mi-am multumit si mie. Eu sunt, cred, cel mai nou pe forum. ;)
 

Offline mottofreee

  • Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 655
  • Thanked: 24 times
  • Reputation: 2
  • Gen: Bărbat
  • Cluj Napoca ,Smarturi 42 ,Star
    • Poke This Member
Re: interpretare coduri eroare
« Răspuns #7 : Octombrie 27, 2016, 09:09:33 p.m. »
Dupa cum relatezi se pare ca e perforata parghia cure actioneaza rulmentul de presiune . De asemenea pot fi si alte cauze .
Sa incepem cu pargghia .
Se demonteaza actuatorul  din cele trei suruburi ;  o surubelnita stea groasa se introduce in locul tijei actuatorului si daca nu e gaurita parghia trebuie sa intampine o rezistenta elastica .In locul surebelnitei se poate privi cu o camera web si locul unde culca tija actuatorului trebuie sa fie o scobitura lucioasa continua .
Tija actuaorului trebuie sa miste cand pui contactul sau cand  bagi in R ; inteleg ca confirma dar trebuie urmarit daca si executa .
Alt defect posibil ar fi o intrerupere pe firele actuatorului -  se identifica firele pe EDG si se suna . EDG e calculatorul de injectie si cutie ,e localizat pe carcasa filtrului de aer.
Alt defect e motorul de schimbare treapta defect - in acest caz trebuie sa miste tija .
Pe bord ai trei lini orizontale afisate in locul treptei de viteza?
 

 

Social media

Facebook grup Pagina de like