Autor Subiect: Cod de eroare  (Citit de 454 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline timady

  • Incepator
  • **
  • Mesaje postate: 68
  • Reputation: 1
  • just registered
    • Poke This Member
Cod de eroare
« : Octombrie 05, 2016, 10:09:25 a.m. »
Advertisement
Salut, ma puteti ajuta cu interpretarea codului  P 1925 - Transmission position sensor -Intermitent.
La pornire si in mers nu sesizez nici o problema.Sterg eroarea si reapare la cateva zile.

 

Offline mottofreee

  • Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 656
  • Thanked: 24 times
  • Reputation: 2
  • Gen: Bărbat
  • Cluj Napoca ,Smarturi 42 ,Star
    • Poke This Member
Re: Cod de eroare
« Răspuns #1 : Octombrie 05, 2016, 09:48:42 p.m. »
Probleme cu senzorul treapta viteza. E senzorul acela rotund de pe cutia de viteze .
Fire intrerupte , conector compromis ,senzor defect. Senzorul are prostul obicei sa ia apa .
 

Offline timady

  • Incepator
  • **
  • Mesaje postate: 68
  • Reputation: 1
  • just registered
    • Poke This Member
Re: Cod de eroare
« Răspuns #2 : Octombrie 08, 2016, 08:23:05 p.m. »
Accesul la acest senzor se face prin portbagaj sau sub masina?
Am tras repede o privire pe sub masina si nu acel senzor, sa fie deasupra ?
 

Offline mottofreee

  • Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 656
  • Thanked: 24 times
  • Reputation: 2
  • Gen: Bărbat
  • Cluj Napoca ,Smarturi 42 ,Star
    • Poke This Member
Re: Cod de eroare
« Răspuns #3 : Octombrie 09, 2016, 12:59:20 p.m. »
In capul cutiei de viteze ,in spatele tamponului . Se vede de dedesupt ,caleaza masina pe spate - stanga si da jos roata - pt un acces facil ?
Pt mai mult ,calezi cutia de viteze cu un cric trapez ,desfaci tamponul din cele trei suruburi cu tubulara E sau hexagonala in 12colturi de marime potrivita si cobori putin cutia de viteze .
De obicei intra apa in el si indica aiurea , are un oring de etansare care dupa un timp nu face chiar tot ce s-a gandit constructorul . Reparare cu silicon sau prin inlocuire .
Acel senzor trebuie recalibrat cu MB Star ,furnizeaza EDG-ului (calculatorul de cutie) info despre treapta de viteza ; daca se foloseste tot acelasi senzor (remediat ) trebuie insemnate pozitiile - un marker e f. potrivit .
 

Offline Ervin

  • Nou-venit
  • *
  • Mesaje postate: 10
  • Reputation: 0
  • just registered
    • Poke This Member
Re: Cod de eroare
« Răspuns #4 : Decembrie 06, 2016, 07:29:25 p.m. »
Salutare colegi. Sunt  nou pe acest forum, si sper ca este bine unde scriu problema mea.

In urma cu o saptamana am schimbat termostatul , deoarece nu crestea temperatura mai mult de 70°. Acuma temperatura creste la 90° , insa imi tote apare eroare in bord

P0130. Aveti idee de la ce poate fi? Ce legatura poate sa aiba?

Multumeac frumos

O seara frumoasa sa aveti
 

Offline mottofreee

  • Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 656
  • Thanked: 24 times
  • Reputation: 2
  • Gen: Bărbat
  • Cluj Napoca ,Smarturi 42 ,Star
    • Poke This Member
Re: Cod de eroare
« Răspuns #5 : Decembrie 06, 2016, 11:04:52 p.m. »
P0130 e de la sonda lamba care nu are nici o legatura cu termostatul .
Suna firele de la senzorul de oxigen (lamda) -posibilitate mare sa fie in scurt  pt ca sunt pe la evacuare .Verifica vizual conectorii de la senzor iar daca senzorul e cel OEM probabil e dus .
Cum se manifesta pe bord defectul?
Te rog specifica la ce smart se intampla asta .
 

Offline Ervin

  • Nou-venit
  • *
  • Mesaje postate: 10
  • Reputation: 0
  • just registered
    • Poke This Member
Re: Cod de eroare
« Răspuns #6 : Decembrie 09, 2016, 05:48:41 p.m. »
Salut . Este smart 2003, 600cc, benzina. Se manifesta prin martor motor aprins si atata. Si cam scoateasa fum :( in rest merge normal masini. Merge rotund . O sa incerc sa vad care este senzorul sa il verific. Poate sa fie din cauza la benzinamunca? Ultima data am pus carera 100 ...
Multumesc

Weekend placut
 

Offline Ervin

  • Nou-venit
  • *
  • Mesaje postate: 10
  • Reputation: 0
  • just registered
    • Poke This Member
Re: Cod de eroare
« Răspuns #7 : Decembrie 10, 2016, 02:13:07 p.m. »
Salutare. Cred ca am gasit problema.
De la clapeta de acceleratie vine un furtun subtire cu materia textil . Al meu nu mai are materialul textil si era sugrumat nebagand aer. Acuma masina merge mult mai rotund si mai bine. Ma gandesc ca ne avand suficient aer nu facea amestecul corect. Aveti idee daca gasesc furtun dinacela? Multumesc

O zi buna
 

Offline mottofreee

  • Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 656
  • Thanked: 24 times
  • Reputation: 2
  • Gen: Bărbat
  • Cluj Napoca ,Smarturi 42 ,Star
    • Poke This Member
Re: Cod de eroare
« Răspuns #8 : Decembrie 10, 2016, 08:41:28 p.m. »
Te duci la un magazin auto care are furtunase la metru si-l ameli pe cel mai gros in perete si sa fie de cauciuc negru .
Furtunase panzate se folosesc la la circuitele de carburant ,tot la auto gasesti .
Care furtunas era (indicat intr-o poza) ,acolo sunt trei furtune cu supapa de sens ...
 

Offline Ervin

  • Nou-venit
  • *
  • Mesaje postate: 10
  • Reputation: 0
  • just registered
    • Poke This Member
Re: Cod de eroare
« Răspuns #9 : Decembrie 12, 2016, 10:36:54 a.m. »

You are not allowed to view links. Register or Login


Cel care este cuprins in cercul galben stanga jos
 

Offline mottofreee

  • Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 656
  • Thanked: 24 times
  • Reputation: 2
  • Gen: Bărbat
  • Cluj Napoca ,Smarturi 42 ,Star
    • Poke This Member
Re: Cod de eroare
« Răspuns #10 : Decembrie 12, 2016, 12:58:13 p.m. »
Acela e furtunul de la regulatorul de presiune al benzinei ; cauta la mag. auto un furtun la fel - gasesti . Masoara diametrul stutului de la regulatorul de presiune si ai diametrul interior al furtunului ,sa fie cu panza deasupra si destul de gros in perete .
 

Offline timady

  • Incepator
  • **
  • Mesaje postate: 68
  • Reputation: 1
  • just registered
    • Poke This Member
Re: Cod de eroare
« Răspuns #11 : Ianuarie 04, 2017, 02:40:52 p.m. »
salut, incerc sa curat senzorul -codului  P 1925 - Transmission position sensor -Intermitent.
AM ridicat masina pe cric asa cum mi-ai zis si incerc sa imi dau seama care e senzorul.
AM atasat 3 poze. La una din ele e scoasa mufa, cred ca ce am scos era de la actuator. Mai ramane unul mic si negru care l-am pozat. Ala sa fie, cel din poza de mijloc?
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
 

Offline mottofreee

  • Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 656
  • Thanked: 24 times
  • Reputation: 2
  • Gen: Bărbat
  • Cluj Napoca ,Smarturi 42 ,Star
    • Poke This Member
Re: Cod de eroare
« Răspuns #12 : Ianuarie 04, 2017, 05:31:22 p.m. »
Cel luminat in poza din mijloc ; are ceva inscrisuri pe el ,e din plastic si are o mufa deasupra ,pe el .
Toate mufele sa fie cuplate cand pui contactul .
Incepe printr-o verificare vizuala a mufei (te uiti dupa contacte corodate - oxidul de Cu e verde - ,pini corodati ,pini impinsi inauntru - care nu sunt la nivel cu ceilalti,apa,mizerie) dupa care suni firele si cum: iei cheia de contact si o bagi in buzunar dupa care scoti mufa corespunzatoare de pe EDG si identifici firele dupa culoare (mai usor e cu MB Star care-ti spune corespondentul la EDG ) .
 

Offline timady

  • Incepator
  • **
  • Mesaje postate: 68
  • Reputation: 1
  • just registered
    • Poke This Member
Re: Cod de eroare
« Răspuns #13 : Ianuarie 10, 2017, 07:37:28 p.m. »
salut, am curata mufa de la senzorul de transmisie, am schimbat bujiile cu altele originale Beru, iar dupa 2 zile am mereu eroarea de mai jos , permanent.

P1925-transmission position senzot -permanent
P1481-glow plug, interruption-permanent.

La bujie sa fie o mufa intrerupta? se poate masura cablajul sau?
La transmisie banuiesc ca trebuie dat jos senzorul si curatat , nu doar mufa ?
 

Offline mottofreee

  • Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 656
  • Thanked: 24 times
  • Reputation: 2
  • Gen: Bărbat
  • Cluj Napoca ,Smarturi 42 ,Star
    • Poke This Member
Re: Cod de eroare
« Răspuns #14 : Ianuarie 10, 2017, 09:48:11 p.m. »
Bujiile daca se incing la 12V sunt ok ; verifica legaturile de masa! desfaci surubul ,schimbi piulite,saibe si cureti usor cu smirghel ce nu se poate schimba .
Minusul la bujii e comun (si daca vezi ca pleaca mai multe fire,ele merg in acelasi loc - le verifici) ,plusurile le primesc de la releul de bujii care e amplasat in dreapta ,langa busonul de ulei .
Toate mufele se scot cu contactul luat si dupa ce-si termina calculatoarele serviciul (cca 30sec dupa ce iei contactul).
Firele ce duc la buji de la releu sunt pe 4(G1),10(G2)  si 9(G3) (dupa ce scoti mufa- aia patrata cu fir rosu in mijloc- trebuie sa fie inscriptionat pe releu) ; firele sunt negre de 1,5 .
Deocamdata verifica masa ,e important .
MB star zice ca de defectul e memorat si activ sau numai memorat; cu ce diagnozer lucrezi?
 

 

Social media

Facebook grup Pagina de like