Autor Subiect: Problema A/C  (Citit de 22347 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline dino

  • Incepator
  • **
  • Mesaje postate: 107
  • Reputation: 109
  • Gen: Bărbat
    • Poke This Member
Re: Problema A/C
« Răspuns #30 : Noiembrie 10, 2009, 10:52:51 a.m. »
Advertisement
Salut,
Eu am patit-o si mai nasol. Am fost la un service "in spatele blocului", am incarcat instalatia si 3 zile am avut A/C. Apoi am fost la Augsburg si am facut acelasi lucru + verificare completa instalatie 350ron :oops:
Ieri, adica dupa o luna, iar a incepur sa se auda un fasait infundat pe sub bord (pe la picioarele pasagerului din dreapta) atunci cand dau drumul la A/C si asa cum bnuiti iar s-a evaporat. Partea proasta este ce nici substanta aia fluorescenta nu mai este de precizi la o luna si tare mi-e teama ca astia or sa vrea sa demonteze bordul sa scoata vaporizatorul. Teama e de fapt retul la manopera ca montat +demontat =8ore iar ora de anopera 900ron. Daca mai adaug si pretul unui vaporizato noi mai cumpar jumatate de masina. E chiar qasa de greu de desfacut bordul? Eu nu am vzut tutoruialpe nicaieri e net.
Multumesc pentru ajutor.
 

Offline cosminnedelcu

  • Be smart, think smart, open your mind!
  • Moderator
  • Profesionist
  • *****
  • Mesaje postate: 2587
  • Thanked: 3 times
  • Reputation: 2496
  • Gen: Bărbat
  • Bucuresti
    • Poke This Member
    • http://www.smartfan.ro
Re: Problema A/C
« Răspuns #31 : Noiembrie 10, 2009, 12:16:54 p.m. »
Din cate stiu pe evilution.co.uk, sunt destule acolo ;) si daca am timp iti pot trimite 2-3 poze din rpogram cum se da bordul jos ;)  

Singura mare atentie si probleme vor fi air-bagurile , volanul, si faptul ca vei ramane fara cod la casetononul de la masina.
Air is drawn into the cylinder of a diesel engine and compressed by the rising piston at a much higher compression ratio than for a spark-ignition engine, up to 25:1. The air temperature reaches 700–900 °C, or 1300–1650 °F.
 

Offline dino

  • Incepator
  • **
  • Mesaje postate: 107
  • Reputation: 109
  • Gen: Bărbat
    • Poke This Member
Re: Problema A/C
« Răspuns #32 : Noiembrie 10, 2009, 12:24:51 p.m. »
Deci din ce spuneti voi este aproape imposibil de realizat operatiunea de desfacere a bordului in spatele blocului. despre cod la casetofon nu este nici o problema ca nu-l mai am pe cel original. Pana la urma tot la service gen Augsburg sau Casa Auto sfarsesc?
 

Offline cosminnedelcu

  • Be smart, think smart, open your mind!
  • Moderator
  • Profesionist
  • *****
  • Mesaje postate: 2587
  • Thanked: 3 times
  • Reputation: 2496
  • Gen: Bărbat
  • Bucuresti
    • Poke This Member
    • http://www.smartfan.ro
Re: Problema A/C
« Răspuns #33 : Noiembrie 10, 2009, 01:48:54 p.m. »
Alegerea este a ta, totul e sa ai timp si un priten care sa te ajute cu demontatul. Mai ales daca nu mai ai casetofonul original atunci e ok ;)

Atata timp cat vei scoate bateria de tot sau vei declupa minusul de pe masina pentru a nu mai avea nici un pic de curent, totul ar trebui sa decurca normal.

Volanul- ai un ghid pe pagina mentionata mai sus, iar restul de dat bordul jos iti trimit poze.

Sincer am un feeling ca Rive iti va da solutia mai usoara de a face aceasta operatiune.

Incearca sa pierzi 1 zi din wekend sub masina analizand instalatia si nu numai, doar asa iti vei cunoaste masina si te vei simnti mai aproape de ea iar atunci cand esti cu ea pe drum o vei simnti ca si o parte din corpul tau.
O masina fie ea mica mare, sport sau nu trebuie sa o simnti si sa devii unu si acelasi sentiment atunci cand fortele gravitationale isi spun cuvantul. Incearca in trafic sau la drum lung sa iti asculti masina si fii sigur ca cea ce vei auzi va face mai mult decat isi da un mecanic cu parerea ;)
Air is drawn into the cylinder of a diesel engine and compressed by the rising piston at a much higher compression ratio than for a spark-ignition engine, up to 25:1. The air temperature reaches 700–900 °C, or 1300–1650 °F.
 

Offline dino

  • Incepator
  • **
  • Mesaje postate: 107
  • Reputation: 109
  • Gen: Bărbat
    • Poke This Member
Re: Problema A/C
« Răspuns #34 : Noiembrie 15, 2009, 08:50:50 p.m. »
Am reusit sa instalez  la un amic WIS de la Mertz. si am tiparit cele 100 pagini si posturi referitoare le A/C. Din pacate insa in posturile tiparite nu este specificata nici o operatiune de inlocuire a vaporizatorului toate posturile fiind legate fie de conducte, fie de compresor fie de condensator (radiator). Despre vaporizator spune doar de schimbat un senzor care recunosc  nu stiu ce face. Mai mult decat atat pentru a ajunge la vaporizator ar trebui desfacuta aproape jumatate de masina pe la interior asta daca nu am inteles eu gresit.
Ce metoda as mai putea utiliza pentru depistarea fisurii in afara celebrei substante martor luminescente? Cu siguranta daca ma apus sa desfac bordul nu mai iese Smart iese Dumb.
Multumesc anticipat
 

Offline cosminnedelcu

  • Be smart, think smart, open your mind!
  • Moderator
  • Profesionist
  • *****
  • Mesaje postate: 2587
  • Thanked: 3 times
  • Reputation: 2496
  • Gen: Bărbat
  • Bucuresti
    • Poke This Member
    • http://www.smartfan.ro
Re: Problema A/C
« Răspuns #35 : Noiembrie 15, 2009, 09:15:47 p.m. »
Dino daca tot ai instalat programul WIS instaleaza si ASRA si acolo garantat vei gasi tot :)
Sau cel putin cum sa dai bordul jos pentru a-ti facilita accesul :)
Air is drawn into the cylinder of a diesel engine and compressed by the rising piston at a much higher compression ratio than for a spark-ignition engine, up to 25:1. The air temperature reaches 700–900 °C, or 1300–1650 °F.
 

Offline dino

  • Incepator
  • **
  • Mesaje postate: 107
  • Reputation: 109
  • Gen: Bărbat
    • Poke This Member
Re: Problema A/C
« Răspuns #36 : Noiembrie 17, 2009, 02:45:38 p.m. »
Am fost astazi la un amic priceput si dupa 2 ore de  la  descarcat incarcat instaltia au aparut si primele semne de "verdeata" pe radiatorul de clima. Am sunat si la Augsburg si la Casa Auto si verdictul a fost 1500RON piesa. Am vorbit si cu NBA si a zis ca o sa-mi trimita si el un pret. Acum vine intrebarea: exista unul sau mai multi producatori de astfel de radiatoare (gen Valeo etc etc) adica am sanse sa gasesc in alta parte mai eftin. Multumesc mult pentru ajutor.
 

Offline cosminnedelcu

  • Be smart, think smart, open your mind!
  • Moderator
  • Profesionist
  • *****
  • Mesaje postate: 2587
  • Thanked: 3 times
  • Reputation: 2496
  • Gen: Bărbat
  • Bucuresti
    • Poke This Member
    • http://www.smartfan.ro
Re: Problema A/C
« Răspuns #37 : Noiembrie 17, 2009, 04:29:18 p.m. »
Tot NBA te poate ajuta numai sa specifici pentru ca el iti da pretul prima oara pe piesa originala de la producator :)  si dac nu ii zici nu stiu daca iti va zice din prima si pentru cele after market :)
Air is drawn into the cylinder of a diesel engine and compressed by the rising piston at a much higher compression ratio than for a spark-ignition engine, up to 25:1. The air temperature reaches 700–900 °C, or 1300–1650 °F.
 

Offline dino

  • Incepator
  • **
  • Mesaje postate: 107
  • Reputation: 109
  • Gen: Bărbat
    • Poke This Member
Re: Problema A/C
« Răspuns #38 : Ianuarie 05, 2010, 03:50:18 p.m. »
Salut si LA MULTI ANI! pe 2010.
Am schimbat radiatorul de AC. Operatiunea a durat 3 ore. Nu vreau sa va imaginati cum arata masina desfacuta. Acum am urmatoarea problema. In mod normal ar trebui ca A/C sa mearga si iarna ca sa pot dezaburi geamurile. La mine nu merge. Mecanicul mi-a spus ca din cauza senzorului de pe vaporizator care citeste temperatura si nu ii da voie instalatiei sa lucreze decat la o anumita temperatura interioara. La voi (in special cei cu Diesel) merge aerul conditionat si iarna, adica reusiti sa va dezaburiti geamurile aproape instantaneu daca dati drumul la clima? Nu de alta dar ca plec de pe loc trebuie sa stept 10 minute sa apar o pata de geam curat neaburit.
PS La opel merge AC si iarna si dezabureste aproape instantaneu.
Toate cele bune.
 

Offline commandorsteel

  • test_mod
  • Profesionist
  • *
  • Mesaje postate: 2103
  • Thanked: 2 times
  • Reputation: 2354
  • Gen: Bărbat
  • Bucuresti, unde se da ora exacta
    • Poke This Member
Re: Problema A/C
« Răspuns #39 : Ianuarie 05, 2010, 06:42:47 p.m. »
in general de la minus ...nu stiu cate grade... nu se mai porneste compresorul de a/c
 

Offline dino

  • Incepator
  • **
  • Mesaje postate: 107
  • Reputation: 109
  • Gen: Bărbat
    • Poke This Member
Re: Problema A/C
« Răspuns #40 : Ianuarie 06, 2010, 06:49:31 p.m. »
Deci pana la urma ori nimeni de pe aici nu foloseste A/C iarna la dezaburire ori acesta nu functioneaza din cauza senzorului de pe vaporizator. Eu credeam ca in urma operatiei de schimbare a radiatorului dupa montarea celui nou a "scapat" iarasi freonul prin alta parte.
 

Alex

  • Vizitator
Re: Problema A/C
« Răspuns #41 : Ianuarie 06, 2010, 07:10:17 p.m. »
eu am 44, si la orice temp as da drumul la AC merge. Geamurile se dezaburesc imediat.
 

Offline cosminnedelcu

  • Be smart, think smart, open your mind!
  • Moderator
  • Profesionist
  • *****
  • Mesaje postate: 2587
  • Thanked: 3 times
  • Reputation: 2496
  • Gen: Bărbat
  • Bucuresti
    • Poke This Member
    • http://www.smartfan.ro
Re: Problema A/C
« Răspuns #42 : Ianuarie 06, 2010, 09:11:55 p.m. »
Dino citeste postul meu mai vechi legat de acest aspect si ai sa vezi ca e bine sa ii dai drumul pentru ca atunci cand nu ii dai drumul dupa mult timp miroase urat si freonul ala si instalatia capata un fel de ciuperca ....
E bine ca dupa ce ii dai drumul sa il lasi cam 10 min sa functioneze dupa care il opresti fara sa opresti motorul pentru a isi face instalatia un tur cam maxim 3-5 min , astfel neramananad solutie inghetata pe traseu si instalatia se curata si nu mai ai mirosuri .

Succesuri :P
Air is drawn into the cylinder of a diesel engine and compressed by the rising piston at a much higher compression ratio than for a spark-ignition engine, up to 25:1. The air temperature reaches 700–900 °C, or 1300–1650 °F.
 

Offline dino

  • Incepator
  • **
  • Mesaje postate: 107
  • Reputation: 109
  • Gen: Bărbat
    • Poke This Member
Re: Problema A/C
« Răspuns #43 : Ianuarie 07, 2010, 04:59:56 p.m. »
Draga Cosmin, am citit postul stiam ca trebuie pornita instalatia si iarna motivatia fiind pe langa cea cu mirousul si faptul ca trebuie lubrifiate compresorul si garniturile de etanseitate ale instalatiei pentru a nu se usca si a nu lasa locul scaparilor de agent frigorific.
Problema mea este ca ii dau drumul, se aude "clantz" la releu, pleaca ventilatorul din tata de pe radiator dar inauntru nu se face frig deloc si mai mult geamurile nu se dezaburesc deloc deci inseamna ca nu functioneaza corect instaltia. Intrebarea mea era legata de acel senzor de pe vaporizator care ar monitoriza temperatura interioara si nu ar da drumul instalatiei decat peste o anumita valoare a temperaturii. Aici ma vad sa neglijez raspunsurile celor cu 44 deoarece ei au alta masina. De la cei cu 42 diesel incercam sa aflu raspunsurile dar se pare ca nimeni nu reuseste sa faca acest experiment.
Toate cele bune si multumiri pentru urarile de succes.
 

Alex

  • Vizitator
Re: Problema A/C
« Răspuns #44 : Ianuarie 07, 2010, 05:07:38 p.m. »
Filtrul de polen e in stare buna? Poate ai umezeala excesiva pe instalatie, incearca sa mergi tot timpul (mai putin ultimile min din calatorie)cu AC pornit, vezi daca se amelioreaza situatia, si tot timpul cu recircularea oprita (adica sa traga aer de afara)
 

 

Social media

Facebook grup Pagina de like