Autor Subiect: GPL pe smart 42  (Citit de 9589 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline ambrozie

  • Nou-venit
  • *
  • Mesaje postate: 48
  • Reputation: 33
  • Gen: Bărbat
    • Poke This Member
Re: GPL pe smart 42
« Răspuns #15 : Iunie 28, 2011, 10:19:20 p.m. »
Advertisement
ia mai citeste despre STAG-300 Premium, eu nu vorbesc despre stag 300, o sa iti dai seama si de ce
 

Offline djviper1981

  • Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 499
  • Thanked: 6 times
  • Reputation: 606
    • Poke This Member
Re: GPL pe smart 42
« Răspuns #16 : Iunie 28, 2011, 10:33:16 p.m. »
deci ca sa fie clara treaba cauta si studiaza de ce sunt probleme pe gaz.benzina nu este doar un combustibil ci are si un alt rol destul de important, micsoreaza temperatura din camera de ardere ceea ce gazul nu o face.daca tu imi poti explica cum micsorezi temperatura e ok.eu nu vad nici o solutie decat prin a monta o instalatie de racire cu apa dar care are un cost muuuult mai mare decat cateva masini la un loc si nu e gandita pentru asa ceva.intradevar poti monta bujii mai reci dar nu rezolvi mare lucru, sa nu zic ca ar trebui sa creezi un joc mai mare supapelor ceea ce e imposibil la smart.
la costuri ma refer la cele care le ai pentru a repara masina si nu pentru filtre etc.
sa nu mai spun ca la motoarele turbo sunt mult mai multe probleme decat la un aspirat.
loc pentru butelie ai sub masina in stanga daca ai rezervor de 22l.

eu unu nu sunt fan gpl, nu inseamna ca nu ma pricep insa.
djviper1981@yahoo.com
0769 474 311
 

Alex

  • Vizitator
Re: GPL pe smart 42
« Răspuns #17 : Iunie 28, 2011, 10:43:32 p.m. »
Nu e vorba de prejudecati, si nu suntem noi cei cu asa ceva, tu "nu suporti" diesel.

Motorul asta mic este foarte sensibil, cei care nu au grija de ele le segmenteaza mai ceva ca daciile de acum 10 ani pe care se punea gaz.

Djviper ti-a explicat foarte clar: turbo+gaz= dezastru iminent. Oricat ar imbogati ECU de gaz amestecul, acesta nu o sa arda la aceleasi temperaturi ca si un amestec usor bogat pe benzina.

Sper ca nu te-am suparat cu vehementa noastra cu care ne opunem GPL-ului pe smart, e incompatibil si atat. GPL-ul e foarte ok, si cu o instalatie buna,corect instalata si reglata atent, sunt de acord ca poti avea rezultate multumitoare in privinta performantei, consumului si fiabilitatii masinii. Dar nu pe smart 42.
 

Alpanino

  • Vizitator
Re: GPL pe smart 42
« Răspuns #18 : Iunie 28, 2011, 10:54:57 p.m. »
Buna seara! Am vazut si eu vreo 2-3 smarturi cu gpl in italia si butelia nu era la vedere. nu stiu unde era bagata dar cert este ca nu se vedea. iar motorul se auzea ca cel pe benzina nu parea sa aiba alt sunet sau sa nu mearga in parametrii. si eu am vrut sa pun gpl pe smart, dar am renuntat din cauza ca nu renteaza amortizarea este prea lenta .
 

Offline Marian66

  • Profesionist
  • *****
  • Mesaje postate: 1007
  • Reputation: 1087
  • Gen: Bărbat
  • B955MMM
    • Poke This Member
Re: GPL pe smart 42
« Răspuns #19 : Iunie 29, 2011, 12:03:00 a.m. »
Luci, in locul tau l-as lasa sa isi puna GSP dinala, sa il am client la resegmentat :))

daca toti venim cu cate un argument de ce nu merge (eu zic ca fizic nenorocesti masina dpdv al spatiului, djviper zice de motor, etc.), si singurul tau argument e "aveti prejudecati de romani", ce o tot tii cu GSPul asta? eu iti zic ca la smart stai cu butelia in masina, si tu imi pui poza cu matiz, unde ai intre tine si butelie bancheta din spate, pe care poti sa o si ranforsezi cu un strut bar sau ceva.
ai vrut o parere, ai primit vreo 5 (contra) aia e. din moment ce zici ca nu vrei sa ne vinzi nimic (wink wink), sa inteleg ca vrei sa iti faci o secta, martorii GSPului? :) daca era GPLul asta asa de prietenos cu motoarele, se faceau mai multe masini de serie, nu doar Logan
You are not allowed to view links. Register or Login
 

Offline djviper1981

  • Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 499
  • Thanked: 6 times
  • Reputation: 606
    • Poke This Member
Re: GPL pe smart 42
« Răspuns #20 : Iunie 29, 2011, 12:16:33 a.m. »
nu sunt masini de serie din ce stiu eu decat vreo 2 dar cu metan.Restul sunt montate dupa chiar si de catre fabricant.dar practic e aceiasi chestie.Pentru a fi de serie ar trebui proiectate in acest scop si nu doar adaugate instalatii de gaz.
Cat despre siguranta nu contest ca nu sunt sigure buteliile(stiu ca au norme foarte severe) totusi intrebarea este de ce o masina cu gpl nu are voie in parcari subterane sau inchise???Nu stiu daca la noi e aplicabila chestia asta dar afara e regula si pedepsita daca e incalcata
djviper1981@yahoo.com
0769 474 311
 

Offline Sturzu Bogdan

  • Junior
  • ***
  • Mesaje postate: 206
  • Reputation: 349
  • Gen: Bărbat
  • B 999 AER
    • Poke This Member
Re: GPL pe smart 42
« Răspuns #21 : Iunie 29, 2011, 12:27:52 a.m. »
You are not allowed to view links. Register or Login
nu sunt masini de serie din ce stiu eu decat vreo 2 dar cu metan.Restul sunt montate dupa chiar si de catre fabricant.dar practic e aceiasi chestie.Pentru a fi de serie ar trebui proiectate in acest scop si nu doar adaugate instalatii de gaz.
Cat despre siguranta nu contest ca nu sunt sigure buteliile(stiu ca au norme foarte severe) totusi intrebarea este de ce o masina cu gpl nu are voie in parcari subterane sau inchise???Nu stiu daca la noi e aplicabila chestia asta dar afara e regula si pedepsita daca e incalcata

Si la noi e :)
You are not allowed to view links. Register or Login

Uploaded with You are not allowed to view links. Register or Login
 

Offline Marian66

  • Profesionist
  • *****
  • Mesaje postate: 1007
  • Reputation: 1087
  • Gen: Bărbat
  • B955MMM
    • Poke This Member
Re: GPL pe smart 42
« Răspuns #22 : Iunie 29, 2011, 02:40:39 a.m. »
You are not allowed to view links. Register or Login dati pe preference, motorizari
You are not allowed to view links. Register or Login
 

Offline djviper1981

  • Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 499
  • Thanked: 6 times
  • Reputation: 606
    • Poke This Member
Re: GPL pe smart 42
« Răspuns #23 : Iunie 29, 2011, 09:48:28 a.m. »
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login dati pe preference, motorizari
da, este vanduta si propusa de fabrica dar este o masina normala cu o instalatie de gaz montata artizanal.nu este montata pe linia de montaj.Eu inteleg ca ceva de fabrica sa fie proiectat pentru cerintele masinii si chiar si masina(motorul) sa fie proiectat pentru functionarea cu gaz.
djviper1981@yahoo.com
0769 474 311
 

Offline Marian66

  • Profesionist
  • *****
  • Mesaje postate: 1007
  • Reputation: 1087
  • Gen: Bărbat
  • B955MMM
    • Poke This Member
Re: GPL pe smart 42
« Răspuns #24 : Iunie 30, 2011, 01:39:48 a.m. »
aaaa..... eu credeam ca nu mai stai cu butelia in masina, ca e facut un rezervor de benzina de gen 5l..., etc.
my bad
You are not allowed to view links. Register or Login
 

Fredoard

  • Vizitator
Re: GPL pe smart 42
« Răspuns #25 : August 02, 2011, 12:31:27 a.m. »
in Suceava este smart for2 pe GPL cu butelie micuta in spate , taiat capacul care acopera motorul, ii ocupa cam jumate de portbagaj, e singuru din RO ? aaa, si e si de vanzare
 

Offline Marian66

  • Profesionist
  • *****
  • Mesaje postate: 1007
  • Reputation: 1087
  • Gen: Bărbat
  • B955MMM
    • Poke This Member
Re: GPL pe smart 42
« Răspuns #26 : August 03, 2011, 01:42:40 a.m. »
oare de ce o fi la vanzare?
You are not allowed to view links. Register or Login
 

Offline danso42

  • Incepator
  • **
  • Mesaje postate: 79
  • Reputation: 109
  • Gen: Bărbat
    • Poke This Member
Re: GPL pe smart 42
« Răspuns #27 : August 03, 2011, 10:15:21 a.m. »
eu stiu aceste lucruri legate de GPL :
- motoarele pe benzina sunt proiectate pt o anumita ardere interna, ardere care difera in cazul GPL.
- GPL inseamna temperatura de functionare a motorului mai mare
- GPL inseamna uzura mai rapida a garniturii de chiuloasa
- GPL implica un risc sporit in caz de accident -substanta gazoasa, foarte volatila- (mai ales in cazul Smart)
- cost de implementare ridicat
- amortizare realizata intr-o perioada indelungata
- costuri suplimentare implicate de defectiunile mai frecvente si mai complexe care pot aparea
- daca GPL-ul mai merge cat de cat la un aspirat, la turbo situatia devine mai tulbure

am fost ontopic ?..
...din negura orasului unde sangerezi doar ca sa stii ca esti in viata, apare ea..buburuza fasneata..o adevarata smartventura..
 

oaneasilviu

  • Vizitator
Re: GPL pe smart 42
« Răspuns #28 : Octombrie 15, 2011, 12:49:35 a.m. »
Eu ma declar Pro GPL ( cum ajung in italia imi pun si eu.. sper anul viitor) ...si sa spun si de ce ...
Acum vreo 2 luni am avut la revizie un smart city coupe an fabr. 1999 cu instalatie de gaz tomasetto , instalatia era montata in Italia si a fost omologata de RAR Buzau la inmatricularea masinii ...masina functiona pe GPL la fel ca pe benzina ( am facut o tura si eu de curiozitate si surpriza ...nici cea mai mica diferenta in mers atat ca ralanti-ul statea pe la 1100 rpm), clientul a venit pe o caldura groaznica si temperatura la bord era la 3 buline ( adica 80 grade ) , avea montata o butelie turoidala in langa rezervor-ul de benzina ( butelia din ce spune clientul are capacitatea de 18 litri reali) ...masina avea aprox 214.000 km pe bord si era din spusele proprietarului la a-3a segmentare ultima fiind facuta in italia cu aprox 50.000 km ...din ce spune proprietarul masina nu consuma ulei ma mult de 400 gr / 10.000 km si tind sa il cred pentru ca masina mergea bine , bujiile aratau bine , uleiul inca mai avea vascozitate ...etc etc etc ...asa ca din punctul meu de vedere o instalatie GPL de calitate in combinatie cu o masina intretinuta fac casa buna ...

P.S.- Masina consuma pe GPL 8% urban si 6-6,5 % extraurban in conditiile in care proprietarul parea calm
 

Offline cosminnedelcu

  • Be smart, think smart, open your mind!
  • Moderator
  • Profesionist
  • *****
  • Mesaje postate: 2587
  • Thanked: 3 times
  • Reputation: 2496
  • Gen: Bărbat
  • Bucuresti
    • Poke This Member
    • http://www.smartfan.ro
Re: GPL pe smart 42
« Răspuns #29 : Octombrie 15, 2011, 01:39:01 a.m. »
concluzie iti pui sau ti-ai pus gpl pe smart ?  :D
Air is drawn into the cylinder of a diesel engine and compressed by the rising piston at a much higher compression ratio than for a spark-ignition engine, up to 25:1. The air temperature reaches 700–900 °C, or 1300–1650 °F.
 

 

Social media

Facebook grup Pagina de like