Autor Subiect: O noua bestie smart 451, libera pe strazi.  (Citit de 1612 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Midnight Caller

  • Profesionist
  • *****
  • Thanked: 2 times
  • Reputation: 1134
  • Gen: Bărbat
  • Mai bine ajungi mai tarziu decat niciodata...
    • ForSmart - Piese pentru Smartul tau !
Re: O noua bestie smart 451, libera pe strazi.
« Răspuns #15 : Aprilie 10, 2014, 11:52:36 a.m. »
Advertisement
Intr-adevar, am vrut sa dau comanda, si cand am trimis codul, mi-au dat raspuns ca nu e livrabila, si ca se pot aduce doar alte doua coduri, care sunt unul Cherry Red si altul Beige.
Pe seria de sasiu nu pot cere oferta pt. ca sunt invalidate codurile legate de cotiera si kitul de montaj :(
Remapare (Chip Tuning) ForTwo CDI ZEE/SAM de la 100Eur
Service Smart, Diagnoza
Black ForTwo CDI, around 60HP/130Nm
Black ForTwo CDI, stock (for now)

You are not allowed to view links. Register or Login
 

Offline tataie

  • Senior
  • ****
  • Thanked: 1 times
  • Reputation: 895
  • Gen: Bărbat
  • Bucuresti, Romania
Re: O noua bestie smart 451, libera pe strazi.
« Răspuns #16 : Aprilie 10, 2014, 03:04:34 p.m. »
Sa o stapanesti sanatos! Este foarte important ce motor ai la ea, de 71CP sau cu turbina de 84 CP . Functie de motor vei obtine si consumuri total diferite, la 71CP  7/100 este un consum as spune clasic, iar la 84 CP ( si cu un condus mai sportiv ) undeva de la 10 in sus ar fi corect. Asta din discutiile avute cu ceilalti posesori de 451. Personal la motorul de 71 , de aproape 4 ani si cam 45 000 km, nu am obtinut consum mai redus de 6,5-7% mergand prin oras. Orice consum  declarat mai mic de 6 %  pare a fi mai repede oun deziderat, decat o reusita. Masina are aproape o tona pana la urma, mersul in oras / Bucuresti este cum este, pana la urma nu poti obtine consum mai mic de la un motor de 1000 cmc si 71/84CP. Cu zgomotele te vei obisnui in timp, fie dand muzica mai tare fie ignorandu-le dupa ce vei fi facut toate ajustarile (pufere, etc.) posibile. Nu poti sa te simti in ea ca intr-un Mercedes (de ex. ) de clasa superioara pentru ca nu este. Este o masina fiabila, cu care poti face multe , dar nu totul. Iti recomand sa faci reviziile de ulei si filtre la 10000 km , adica la jumatatea kilometrilor dati ca interval de revizie de producator, pentru ca praful nostru este mai dens decat al lor, aglomeratia , .... Vei cheltui mai mult dar vei castiga din viata masinii . Prelata pe care o postase un coleg mai sus era parca de 450 (451 s-a fabricat incepand cu jumatatea lui 2007, astfel incat in acest an coexista 2 modele), iar iesirea pentru aux ( daca exista , trebuie sa fie in partea stanga a torpedoului . Daca nu, se poate trage cablu, este pe undeva parca pe forum. Important este ca odata ce ai aceasta iesire, poti baga si telefonul in ea si vei avea surpriza ( placuta ) ca sunetul trece prin instalatia audio a masinii. + un suport => hands-free. Bafta in toate ce ti le-ai propus.
PS asteptam fotografii !
PS+1 : poate a ta este Bestia 2 , nu de alta dar exista deja pe forum o Bestie (neagra ) , Focsa stie! ;)
« Ultima Modificare: Aprilie 10, 2014, 03:09:48 p.m. de tataie »
You are not allowed to view links. Register or Login / certificate energetice cladiri si apartamente
 

Offline camilm

  • Nou-venit
  • *
  • Reputation: 0
  • Gen: Bărbat
  • Smart noob
Re: O noua bestie smart 451, libera pe strazi.
« Răspuns #17 : Aprilie 10, 2014, 04:30:53 p.m. »
Multumesc mult pentru urari. Da, este fara turbo cu 71 de cai. O sa fie greu sa ma obisnuiesc cu zgomotele din plastice and shit ca nu prea le suport. Sper sa reusesc sa le tin la minim.
 

Offline tataie

  • Senior
  • ****
  • Thanked: 1 times
  • Reputation: 895
  • Gen: Bărbat
  • Bucuresti, Romania
Re: O noua bestie smart 451, libera pe strazi.
« Răspuns #18 : Aprilie 11, 2014, 07:00:40 a.m. »
You are not allowed to view links. Register or Login
Multumesc mult pentru urari. Da, este fara turbo cu 71 de cai. O sa fie greu sa ma obisnuiesc cu zgomotele din plastice and shit ca nu prea le suport. Sper sa reusesc sa le tin la minim.

Repet, muzica mai tare in difuzoare, sau mergi pe unde  strazile sunt/vor fi fara gauri !
Si inca ceva : plasticul negru/gri inchis din partea stanga a portbagajului acopera zona in care trece furtunul pentru stropitorul lunetei. Daca il desfaci , vei gasi furtunul iesit din piesa de racord, asta este motivul pentru care nu vine apa in spate si curge pe langa aripa. Eu am patit-o de 2 ori, a doua oara l=am strns bine cu o brida de PVC solidar cu mufa de plastic. Succes!
You are not allowed to view links. Register or Login / certificate energetice cladiri si apartamente
 

Offline tarody

  • Nou-venit
  • *
  • Reputation: 1
  • Gen: Bărbat
  • just registered
Re: O noua bestie smart 451, libera pe strazi.
« Răspuns #19 : Aprilie 11, 2014, 03:30:36 p.m. »
@tataie - Eu am aceasta problema cu stropitarea de pe luneta, curge pe la roata din stanga. Am deschis capacul gri din stanga portbagajului dar acolo am gasit niste fire subtiri colorate, care se duc la stopuri plus unul albastru mai gros care e legat cu ele impreuna. Nu imi dau seame pe unde e cel de la stropitoare. Modelul e 451.
Smart ForTwo CDI 2007
 

Offline tataie

  • Senior
  • ****
  • Thanked: 1 times
  • Reputation: 895
  • Gen: Bărbat
  • Bucuresti, Romania
Re: O noua bestie smart 451, libera pe strazi.
« Răspuns #20 : Aprilie 11, 2014, 04:49:44 p.m. »
You are not allowed to view links. Register or Login
@tataie - Eu am aceasta problema cu stropitarea de pe luneta, curge pe la roata din stanga. Am deschis capacul gri din stanga portbagajului dar acolo am gasit niste fire subtiri colorate, care se duc la stopuri plus unul albastru mai gros care e legat cu ele impreuna. Nu imi dau seame pe unde e cel de la stropitoare. Modelul e 451.
Batranetea, v-am incurcat si am contopit problemele. In mod normal dupa ce ai indepartat TOT plasticul nu doar capacul care se poate declipsa , ar trebui sa vezi printre niste bureti imbracati in pungi (originali nu bagati la intamplare ) printre fire  si furtunul. Incearca sa desfaci si plasticul alb de deasupra poate il gasesti mai usor pe acolo. Practic, traseul lui din fata catre spate este prin prag si urca prin zona spate a tridionului in stalp si apoi pana in zona centrala a hayonului. Nu-mi dau seama de ce dracu nu au pus o bucata continua si a trebuit sa-l mufeze. Poate din ratiuni de lejeritate la montaj. Spor la gasit, daca nu reusesti , suna-ma si poate o rezolvam impreuna saptamana viitoare intr-o zi.
You are not allowed to view links. Register or Login / certificate energetice cladiri si apartamente
 

 

Social media

Facebook grup Pagina de like