Daca dispui de peste 4000E ar trebui sa mergi pe modelul 451. Am avut ceva timp 450, merg cu un 451 de cateva zile (poate nu am inca experienta necesara) si parerea mea este ca modelul nou este superior din multe puncte de vedere - sper sa nu supar vre`un posesor de 450

Valoarea modelului vechi a scazut foarte mult probabil datorita faptului ca sunt foarte multe si pe strada si de vanzare - numai in momentul de fata sunt de vanzare pe autovit aproape 100 fata de 21 din modelul nou.
Oricum, exceptand situatiile in care masina provine de la un cunoscut sau ii cunosti direct istoricul, achizitionarea unei masini sh este oarecum "la noroc". O poti duce la un tester, o poti pune pe o rampa sa vezi daca nu a fost lovita grav dar asta nu iti va garanta ca nu vei avea probleme.
D.p.m.d.v. sunt trei lucruri importante: sa iti placa masina, sa nu fie o "cazatura" si sa o iei la un pret foarte bun. Trebuie sa iti stabilesti un an minim si un pret maxim pe care esti dispus sa il dai. Cauta si anunturile cu 400 - 500E mai sus de suma maxima pe care o poti oferi, vezi masinile si fa oferta - o sa fi surprins cati sunt dispusi sa discute la pret. In general cateva saptamani petrecute cu masina nevanduta aduc proprietarul cu "picioarele pe pamant" adica mai aproape de pretul real.
De curiozitate, te-ai uitat in talon la 450-ul asta ? nu cumva este 2006 ? Daca iti place asa de mult ar trebui sa ii oferi 3000E - mai trece un an si s-ar putea sa nu isi mai ia nici banii astia pe el (vorbesc din proprie experienta).
La cel cu AC nefunctional nu trebuia sa te sperie treaba asta pana nu cunosti cauza. Daca gasesti o masina care iti place si te intelegi la pret dar are un defect care nu este specificat in anunt ii spui proprietarului sa mergeti la un service, faceti o constatare de remediere si ii scazi banii din pretul de vanzare - mi se pare mai sigur decat sa lasi proprietarul sa resolve problema intr-un mod pe care nu il ai sub control.