Autor Subiect: Relanti in doua pistoane  (Citit de 736 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline PYZ

  • Nou-venit
  • *
  • Mesaje postate: 35
  • Reputation: 3
  • Gen: Bărbat
  • just registered
    • Poke This Member
Relanti in doua pistoane
« : Iulie 11, 2014, 09:41:28 a.m. »
Advertisement
  Masina din dotare:Smart Fortwo din 1999, 600cmc, 55CP, benzina
  Ieri am plecat cu masina pina la Pitesti (prima oara cind fac un drum in afara orasului) iar cind am ajuns acolo, am constatat ca la plecarile de pe loc masina e foarte puturoasa.La relanti merge mai mult in doua pistoane decit in 3.Odata ce plec de pe loc si imi iau avint, ca sa zic asa. masina merge in parametri.
  Reintors in Bucuresti, am dat bara jos si am facut o verificare la motor.Am gasit fisa de la cilindrul 2(bujia de jos) sprijinita pe tabla de la galerie, si facuta scrum.Am inlocuit fisa cu una veche(dar buna) si totusi problema persista.Sa se fi ars bobina?Bobina se poate arde incit sa dea scinteie doar la o bujie?Adica sa mearga doar 5?Si totusi, in sarcina, odata plecat de pe loc, masina merge normal.
  As mai preciza ce ieri, in conditiile descrise mai sus, s-a pus Star-ul pe masina si nu a dat nici o eroare.Bujiile (desi pt.Smart, dar cu un singur electrod) au mai putin de 3000 de km si au fost schimbate toate 6.Si fisele la fel.
  Daca imi puteti da ceva idei de unde sa incep verificarile, as fi recunoscator.
Smart City-Coupe, 2000, benzina 600 cmc, 40kw
 

Offline PYZ

  • Nou-venit
  • *
  • Mesaje postate: 35
  • Reputation: 3
  • Gen: Bărbat
  • just registered
    • Poke This Member
Re: Relanti in doua pistoane
« Răspuns #1 : Iulie 12, 2014, 09:33:53 a.m. »
Multumesc mult pt. oferta.o sa te caut luni.
 In alta ordine de idei, problema e la cilindrul nr3.(cel dinspre cutia de viteze).Bobina scinteieste, bujiile la fel, dar nici o scimbare in mersul motorului, daca scot mufa de la bobina.
Smart City-Coupe, 2000, benzina 600 cmc, 40kw
 

Offline PYZ

  • Nou-venit
  • *
  • Mesaje postate: 35
  • Reputation: 3
  • Gen: Bărbat
  • just registered
    • Poke This Member
Re: Relanti in doua pistoane
« Răspuns #2 : Octombrie 08, 2014, 09:37:36 p.m. »
 Revin dupa o pauza destul de mare, dar asta deoarece abea acum citeva zile am reluat reparatia masinii.Pe scurt, demontat motor, chiulasa si constatat ca supapa de evacuare de la cilindrul 3 era ciobita ( o sa pun si poza cu ea).Am schimbat toate supapele, simeringuri supape, segmenti  :D daca tot am dat jos motorul, si inca niste maruntisuri.Ieri am asamblat motorul si azi l-am pus  pe masina.Toate bune si frumoase, dar motorul nu a pornit.Benzina vine, se aude si pompa cind pui contactul si am scos si furtunul de tur ca sa ma asigur.Am scos o bujie si era uda.Asadar benzineste.Banuiesc (aproape sigur) ca nu da scinteie.Spun aproape sigur deoarece fiind tirziu , eram singur  la garaj si nu a avut cine sa-mi dea la automat ca sa vad cu ochii mei ca da scinteie.Am pus testerul pe ea ( e drept, un Autocom) si nu mi-a dat ca eroare decit senzorul de temperatura aer( o fi cedat "nervos") dar asta nu e motiv sa nu porneasca.Am verificat mufele de la bobine, de la injectoare, de la senzorul de pe vibrochen.si totul era pus ok.Asadar ma aflu intr-un impas.Ce ar putea fi?Banuiesc ca daca era senzorul de la volanta  imi taia alimentarea cu benzina.Aveti idee ce relee sau sigurante se ocupa de gestionarea aprinderii?
  M-am mai gindit ca ar putea fi distributia pusa gresit cu un dinte, dar nu cred.Am verificat de citeva ori, am invirtit motorul cu mina si totul era ok.Miiine vreau sa vad ce are, asadar, orice idei sint bine venite, caci eu nu mai am nici una  ???.
Smart City-Coupe, 2000, benzina 600 cmc, 40kw
 

Offline PYZ

  • Nou-venit
  • *
  • Mesaje postate: 35
  • Reputation: 3
  • Gen: Bărbat
  • just registered
    • Poke This Member
Re: Relanti in doua pistoane
« Răspuns #3 : Octombrie 08, 2014, 10:49:07 p.m. »
   Cind am avut chiulasa demontata am curatat tachetii.Am gasit pe evilution.co.uk cum ca trebuie strinsi usor la mengina ca sa scoti uleiul invechit din ei. Am facut asta si i-am montat in pozitie corecta.ba mai mult, am invirtit axa cu came la mina si deschidea toate supapele.Cum am zis, am scos o bujie si era innecata.dei supapele deschid( cel putin admisia).miine o sa verific si partea de scinteie eu cred ca acolo e problema.dar mai departe de mufele de la bobine nu stiu unde sa ma uit.
Smart City-Coupe, 2000, benzina 600 cmc, 40kw
 

Offline PYZ

  • Nou-venit
  • *
  • Mesaje postate: 35
  • Reputation: 3
  • Gen: Bărbat
  • just registered
    • Poke This Member
Re: Relanti in doua pistoane
« Răspuns #4 : Octombrie 10, 2014, 12:55:15 a.m. »
  Am pornit-o!!! ;D Banuiesc ca asta nu e asa interesant ci problema pe car a avut-o.Distributia decalata cu 180 de grade! Acum ca v-am zis, poate o sa rideti si o sa ziceti ce mecanic prost sint.Ideea e ca daca astrele se aliniaza...n-ai ce-i face.in general la cehestii din astea verific in 3 locuri:sa fie distributia la punct, sa aiba loc supapele cind pun chiulasa(sa nu string vre-o supapa deschisa pe un piston aflat la punctul mort superior) si sa invirt motorul minim de doua ori la mina ca sa verific sa nu bata vre-o supapa in piston.Intimplarea(zic eu) a facut ca pe fulia vibrochenului sa mai existe un semn(ciobitura) exact la 180 de grade fata de adevaratul semn.Eu am luat in considerare semnul gresit deoarece acesta era mai accentuat, cel corect aproape ca nici nu se vedea.Asadar azi cind am ajuns la masina am verificat compresia si era aproape 0.pe urma am luat-o sistematic si am vazut ca pistonul 1, cind vibrochenul era la semn, era de fapt la punctul mort inferior.Nu intelegeam de ce.Mi-a luat ceva timp deoarece nu vedeam semnul de la punctul mort superior atit de fin era poansonat pe fulie.
  Ideea e ca a pornit di prima, motorul amers ok, atit cit a mers.Asta pt ca a mers citeva minute si cind ma pregateam sa o ridic de bot si sa o aerisesc, dupa ce apa a ajuns la 40 de grade.Motorul s-a oprit.Aceasi veche problema.Nu am nici o eroare pe diagnoza iar pompa de benzina nu mai baga.Miine o sa schimb senzorul de pe volanta si daca nu merge  o sa mai cer si miine parerile voastre.Oricum va tin la curent si mii de multumiri celor care si-au dat si isi vor mai da cu paerea pentru a-mi veni in ajutor.
Smart City-Coupe, 2000, benzina 600 cmc, 40kw
 

Offline Midnight Caller

  • Profesionist
  • *****
  • Mesaje postate: 2383
  • Thanked: 2 times
  • Reputation: 1134
  • Gen: Bărbat
  • Mai bine ajungi mai tarziu decat niciodata...
    • Poke This Member
    • ForSmart - Piese pentru Smartul tau !
Re: Relanti in doua pistoane
« Răspuns #5 : Octombrie 10, 2014, 08:56:48 a.m. »
Pompa de benzina baga indiferent de senzorul depe volanta. Dupa ala se face injectia.
Daca pompa nu baga e fie instalatia electrica pana in pompa, fie pompa pe duca, fie un releu pe drum (cel de sub scaun)
Remapare (Chip Tuning) ForTwo CDI ZEE/SAM de la 100Eur
Service Smart, Diagnoza
Black ForTwo CDI, around 60HP/130Nm
Black ForTwo CDI, stock (for now)

You are not allowed to view links. Register or Login
 

 

Social media

Facebook grup Pagina de like