Autor Subiect: Mi-a murit in drum  (Citit de 392 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline cretu571

  • Nou-venit
  • *
  • Mesaje postate: 5
  • Reputation: 0
  • Gen: Bărbat
    • Poke This Member
Mi-a murit in drum
« : Septembrie 28, 2015, 01:48:57 a.m. »
Advertisement
Salutare, e prima oara cand scriu aici desi citesc de mult.

Am luat un smartulet cabrio in vara, 700 cc, 2003, 140.000 km, curatel si frumusel.

Din start am sesizat doua probleme. Prima ca mananca ulei, cam 1L la 800km, a doua ca nu prinde mai mult de 100-110Km/h.
In auto ramanea in a 5-a, daca o mutam manual in a 6 a, pierdea putere si incetinea.
In oras la viteze de pana-n 60 la ora, se misca destul de sprinten, nu am termen de comparatie cu alte smarturi, dar parea absolut decent.

Din ce am gasit pe forum, solutia clara era segmentarea.
Am rezolvat segmentarea la Laurentiu care desi avea ceva probleme de sanantate s-a dat peste cap si mi-a terminat segmentarea in timp record. Lucru pt care tin sa-i multumesc.

Toate bune si frumoase, am mers cu masina cca 150 km prin Bucuresti fara probleme.
Azi am iesit din Bucuresti, am mers cu viteza de 80km constant, cu ceva depasiri in care a prins 120km/h fara probleme.
Dupa un sfert de ora, am dat de o portiune de drum liber, moment in care am inceput sa accelerez usor.
Nu mi-a mai trecut de 100 la ora, am accelerat la maxim, parca pierdea putere si a retrogradat, mi-a trecut din a 5-a in a 4-a, a turat pe la 5500.
Moment in care nu mai depasea nici 80 la ora, m-am uitat in retrovizoare, fum albastru.

Am oprit cand am vazut fum, am iesit din masina, in spate iesea fum de ulei ars, pata de ulei pe jos, cca un litru.
Am deschis destul de panicat portbagajul, aveam laptopul si alte obiecte in spate, la cum arata, ma asteptam sa ia si foc.

Am asteptat un minut, doua, nu mai scotea fum. Am bagat cheia in contact sa vad ce apare in bord si intr-adevar becul de ulei nu se stingea.
Am deschis capacul de la motor, era murdar de ulei si am observat ca sarise joja, ceea ce stiu ca inseamna ca a fost presiune mare.

Acum, eu pot spera ca uleiul a iesit doar de la joja, dar m-as mira.. M-am uitat in spate si nu parea ca a lasat ulei pe sosea in plus fata de ce se vede in poza.
La cca jumatate de ora am bagat iar cheia in contact si becul de ulei se stingea dar nu am avut curaj sa o pornesc.

Maine sunt programat la Laurentiu, am dus-o pe platforma la el.

Am citit mult pe forum dar simptome chiar ca ale mele nu gasesc. Doar ceva similar legat de turbina..


Imi cer scuze ca am scris atat, sper ca nu am spamat.

Are cineva idee de la ce poate fi?


Poza cu pata aici: You are not allowed to view links. Register or Login
si
You are not allowed to view links. Register or Login



Multumesc:.
« Ultima Modificare: Septembrie 28, 2015, 02:18:07 a.m. de cretu571 »
 

 

Social media

Facebook grup Pagina de like